Olejek

25.3.13 PMC 4 Comments

Moim ostatnim kosmetycznym odkryciem jest olej amarantusowy o zapachu różanym.


Olej amarantusowy jest doskonałą substancją nawilżająco-natłuszczającą korzystnie wpływający na odnowę warstwy lipidowej skóry. Skóra po posmarowaniu olejem jest aksamitna i dobrze natłuszczona. Używam codziennie wieczorem na całą twarz i szyję. Delikatna woń olejku różanego powoduje, że aplikacja kosmetyku jest bardzo przyjemnym doświadczeniem.
Olejek jest kosmetykiem wielofunkcyjnym można stosować go do kąpieli, do masażu lub na całe ciało.



Kosmetyk przyleciał do mnie z Polski, razem z innymi produktami. Wypróbowałam wszystkie, jestem ze wszystkich bardzo zadowolona, jednak ten olejek polecam Wam szczególnie.
Możecie go kupić tutaj, w dziale kosmetyki (wysyłają również za granicę!):

www.ezdrowie.org.pl



PS. Post nie jest sponsorowany i żadne zwierze nie ucierpiało podczas jego pisania ;)

Olej amarantusowy, 34,99 zł



4 comments:

  1. :) chyba kiedyś wypróbuję, bo bardzo mnie nim zaciekawiłaś ;)

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  2. Polecam, sklep jest świetnie zorganizowany, mili ludzie, szybka wysyłka. Myślę że będziesz zadowolona:)

    ReplyDelete
  3. Muszę to wypróbować na moją biedną skórę po zimie!;) dzięki!

    ReplyDelete